Monday, May 18, 2009

Korte update - 18 mei 2009

Er is momenteel even niet veel te melden, maar de hoofdzaak is dat ik even kontakt heb gehad met hen. Zaterdagavond heeft Frans gebeld vanuit Cairns om te vertellen dat ze daar gearriveerd waren, maar niet naar een camping zouden gaan, want die waren schrikbarend duur. Ze zouden proberen een update te sturen via een van de hot spots van McDonalds, maar dat schijnt niet gelukt te zijn.

Vanavond echter, maandagavond, ontving ik om 8 uur een kort berichtje dat ze intussen in Mt Carbine waren, op de weg naar Cooktown.

En om 10 uur liet Ad mij via een kort kontakt op MSN weten dat ze okay zijn en de managers van de camping aan het helpen waren met een computer probleem, dus 'all is well'. Volgende update zodra ik weer wat meer nieuws heb.

Summary
18 May 2009

On Saturday Frank rang to tell me they were in Cairns. The campings were too expensive, so they would skip them and try to reach me via a hot spot at Maccers somewhere, but that has not eventuated.

Earlier tonight I received an email message to let me know they were in Mt Carbine and at 10pm they made contact via MSN to tell me they were helping the managers of the camping with a computer problem. So far so good, they seem to be okay and we'll just have to wait for the next update.

Sorry about the lack of updates in English. I'll try to catch up during the coming days.

No comments:

Post a Comment