Wednesday, June 10, 2009

6 juni 2006

Ben opgestaan om 7 uur en gaan wandelen door het droge creek bed. Heb hoefafdrukken gezien van een kameel of ander dier. Zijn om 8:30u vertrokken. Ad zag een slang op de weg: 60 cm lang, lichtbruin en glanzend. Campervan gestopt en terug gelopen. De slang was verdwenen.

Foto's Kakadu National Park:

ingang links

ingang rechts

welkom













Gestopt bij Bukbukluk Lookout.


Bukbukluk Lookout













Gestopt voor koffie en wandeling naar Gungurul Lookout.

Foto van mij op de top












Zijn naar de rivier gelopen alwaar een bord waarschuwde voor krokodillen.

waarschuwingsbord













Daar aangekomen bleek het een droge rivierbedding te zijn. Zelfs de bamboe was dood. Gestopt in Mardugal Camp Ground. Met Ad gaan wandelen, maar we moesten stoppen vanwege zijn knie. Ben alleen voor een wandeling gegaan naar het lagoon. Daar heb ik kleine krokodillen in het water zien duiken. Ik zag ook 2 witte kraanvogels wandelen. Langs de waterkant lopen was te riskant vanwege de krokodillen, dus ben het bos ingegaan om een foto te maken.

Toen ik een grote krokodil zag ben ik er heel voorzichtig en langzaam naar toe gelopen en ben foto’s gaan maken. Elke keer dichterbij.

een grote krokodil achter de bomen


voetje voor voetje.....











Ik zag zijn ogen bewegen van zo dicht bij dat ik dacht, ik word zo dadelijk opgegeten, of ik heb je op de foto....

.....dichterbij













Hebben daarna overnacht op de Mardugal Campground: S 12 55’47” E 132 32’16”

Summary
6 June 2009
Got up at 7am and went for a walk through the dry creek bed. Have stopped at various lookouts and taken lots of pictures. We also went for a walk, but Adrian's knee started playing up, so I went for a walk by myself and came very close to a big crocodile of which I took a picture. Stopped at Mardugal Campground.

No comments:

Post a Comment